Revizija

Delovna področja

  • revidiranje proračunskih uporabnikov in društev;
  • notranje revidiranje ali nadzor nad poslovanjem javnih podjetij;
  • pregled elaboratov in presoja ustreznosti s področja GJS;
  • presoja ustreznosti cen programov vrtcev;
  • nadzor nad poslovanjem oseb javnega ali zasebnega prava.

 

Splošno

  • podajanje mnenja o poslovanju revidranca za potrebe organov nadzora in/ali poslovodstva
  • pomoč osebam javnega prava pred, med in po pregledu poslovanja s strani Računskega sodišča RS
  • ocenjevanje sistema notranjih kontrol in kontrolnega okolja
  • pregled poslovanja ali dela poslovanja javnih podjetij
  • strokovna podpora notranjim državnim revizorjem
  • podajanje mnenj in priporočil o zakonitosti, učinkovitosti in uspešnosti poslovanja

Izvajanje notranjih revizij PU

Javnofinančni predpisi določajo, da so proračunski uporabniki, katerih letni proračun presega 2.086.463,03 EUR, dolžni zagotoviti notranjo revizijo svojega poslovanja vsako leto, in sicer z lastno notranjo revizijsko službo, skupno notranjo revizijsko službo ali z zunanjim izvajalcem notranjega revidiranja. Vsi ostali proračunski uporabniki so na enak način dolžni zagotoviti notranjo revizijo svojega poslovanja najmanj enkrat v obdobju vsakih treh let.

 

Revizijo lahko izvajajo le pravne osebe, ki so vpisane v seznam izvajalcev notranjerevizijskih storitev. Vodja revizije mora biti strokovno ustrezno usposobljen, poleg tega pa mora imeti najmanj enega izmed naslednjih nazivov:

  • državni revizor
  • preizkušeni državni revizor
  • državni notranji revizor
  • preizkušeni državni notranji revizor.

 

Inštitut za javno finančno pravo je vpisan na seznam izvajalcev notranjerevizijskih storitev, ki ga vodi Ministrstvo za finance, oziroma Urad za nadzor proračuna, ki deluje pod njegovim okriljem. 

 

Za oblikovanje ponudbe za izvedbo storitev notranje revizije nas pokličite na telefonsko številko 0590 4 99 77 ali pa nam pošljite povpraševanje na naš elektronski naslov info@javne-finance.si

 

 

Ostala delovna področja

  • priprava in pregled vseh vrst pravnih aktov;
  • storitve s področja javnega naročanja in javno-zasebnega partnerstva za ponudnike in za naročnike;
  • pravni pregledi poslovanja oseb javnega prava;
  • svetovanje proračunskim uporabnikom pri njihovem poslovanju;
  • strokovna podpora zasebnikom in podjetjem pri poslovanju z organi javne uprave;
  • pomoč državljanom, zasebnikom in društvom pri javno-finančnih dajatvah;
  • svetovanje javnim uslužbencem in osebam javnega prava s področja uslužbenskih razmerij, plačnega sistema ter drugih osebnih prejemkov v javnem sektorju.

 

 

Pravne podlage

 

I. Zakon o javnih financah (Ur. list RS, št. 79/99 do 109/08)

 

V skladu z določili prvega odstavka 100. člena ZJF je predstojnik neposrednega in posrednega uporabnika odgovoren za vzpostavitev in delovanje ustreznega sistema finančnega poslovodenja in kontrol ter notranjega revidiranja.Notranje revidiranje zagotavlja neodvisno preverjanje sistemov finančnega poslovodenja (menedžmenta) in kontrol ter svetovanje poslovodstvu za izboljšanje njihove učinkovitosti (tretji odstavek 100. člena).

 

II. Pravilnik o usmeritvah za usklajeno delovanje sistema notranjega nadzora javnih financ (Ur. list RS, št. 72/02)

 

Pravilnik določa usmeritve za usklajeno delovanje sistema notranjega nadzora javnih financ pri neposrednih in posrednih uporabnikih državnega in občinskih proračunov. Organiziranost notranje revizijske službe predpisujejo 10., 11. in 12. člen pravilnika. Tako so proračunski uporabniki, katerih letni proračun presega 2.086.463,03 EUR (500 mio. SIT) dolžni zagotoviti notranjo revizijo svojega poslovanja vsako leto z lastno notranjo revizijsko službo, skupno notranjo revizijsko službo ali z zunanjim izvajalcem notranjega revidiranja. Vsi ostali proračunski uporabniki pa so na enak način dolžni zagotoviti notranjo revizijo svojega poslovanja najmanj enkrat v obdobju vsakih treh let.

 

III. Pravilnik o določitvi neposrednih in posrednih uporabnikov državnega in občinskih proračunov (Ur. l. RS, št. 46/03)

 

Posredni uporabniki državnega ali občinskih proračunov so pravne osebe:

  • ki so organizirane v pravno organizacijski obliki javni zavod, javna agencija ali javni sklad,
  • katerih ustanovitelj in lastnik je država oziroma občine,
  • ki izvajajo javno služno, dejavnosti v javnem interesu ali druge naloge, s katerimi se izvajajo javne funkcije in
  • ki sredstva za financiranje pridobivajo iz državnega ali občinskih proračunov, ZZZS ali ZPIZ in drugih virov.

 

Kot posredni uporabniki se obravnavajo tudi:

  • ZZZS in ZPIZ,
  • Javni zavodi, javne agencije ter javni skladi, katerih ustanovitelji so posredni uporabniki,
  • Samoupravne narodnostne skupnosti in
  • Kmetijsko-gozdarska zbornica ter javni zavodi, katerih ustanovitelj je Kmetijsko-gozdarska zbornica.

 

Med posredne uporabnike državnega in občinskih proračunov pa se ne štejejo pravne osebe, ki so organizirane kot delniška družba, družba z omejeno odgovornostjo, javni gospodarski zavod, ali v drugi pravnoorganizacijski obliki, čeprav ima v nazivu besedo zavod, sklad ali agencija.

Povpraševanje

Prosimo, izpolnite spodnji obrazec za povpraševanje in poslali vam bomo ponudbo.

 

 

*Zavezujemo se, da bomo vse pridobljene podatke uporabljali izključno za potrebe odgovora na vaše poslano povpraševanje. Vaši podatki in informacije so zaupne narave in ne bodo posredovane tretji osebi. Osebne podatke hranimo v skladu z zakonom in so shranjeni na varnem. Dostop do njih je dovoljen samo pooblaščenim osebam.