Delavnice

Vabimo vas k udeležbi na naših delavnicah in usposabljanjih, ki potekajo v majhnih skupinah z največ dvanajstimi udeleženci. 

Za več informacij in podrobne programe nam lahko tudi pišite na info@javne-finance.si

 

SEZNAM AKTUALNIH DELAVNIC:

Trenutno ni razpisanih delavnic. Vabimo vas, da si ogledate našo ponudbo individualnih usposabljanj.…VEČ

 

 

1. USPOSABLJANJA ZA ČLANE NADZORNIH ODBOROV OBČIN

Usposabljanja bodo potekala predvidoma v dveh terminih:

Dopoldanski termin: s pričetkom ob 9:45 uri in z zaključkom ob 13:30 uri Popoldanski termin: s pričetkom ob 15:45 uri in zaključkom ob 19:30 uri

Lokacija usposabljanja: Območna obrtna zbornica Ljubljana Vič, Tržaška cesta 207, 1000 Ljubljana (tik ob obvoznici). Zagotovljeno brezplačno parkiranje.

Cena posameznega usposabljanja:

  • 90,00 € + DDV na usposabljanje
  • 75,00 € + DDV na usposabljanje, če se posameznega usposabljanja udeležijo trije udeleženci ali če se isti udeleženec udeleži vsaj treh različnih usposabljanj
  • 600,00 € + DDV, če se isti udeleženec udeleži vseh usposabljanj

Nobeno od organiziranih usposabljanj ni tisto, kar vaš nadzorni odbor potrebuje?

ZAGOTOVITE SI INDIVIDUALNO USPOSABLJANJE, PRILAGOJENO VAŠIM POTREBAM:

  • Usposabljanje na sedežu naročnika: 600,00 € + DDV, za 4 šolske ure; maksimalno 5 udeležencev, do dva različna predavatelja, gradivo, prevozni stroški in priprava na usposabljanje.
  • Usposabljanje na sedežu izvajalca: 500,00 € + DDV, za 4 šolske ure; maksimalno 5 udeležencev, do dva različna predavatelja, gradivo in priprava na usposabljanje.

2. NOVOSTI V POSTOPKIH JAVNEGA NAROČANJA

Predavatelji: Doc. dr. Aleksij Mužina, odvetnik Mag. Metka Cerar, sodna izvedenka za področje javnih naročil Miriam Ravnikar – Šurk, samostojna svetovalka za javna naročila

Vsebina seminarja: Na področju javnega naročanja bo tudi leto 2013 minilo v znamenju novosti. S 1. januarjem 2013 je pričela veljati novela Zakona o javnem naročanju (ZJN-2), novela Zakona o javnem naročanju (ZJNVETPS-2), v celoti pa veljata tudi Zakon o javnem naročanj na javnem naročanju na področju obrambe in varnosti (ZJNPOV) ter Uredba o zelenem javnem naročanju. Predvsem noveli ZJN-2 in ZJNVETPS-2 naj bi hkrati tudi nekoliko olajšale težave naročnikov, s katerimi se srečujejo v postopku izbire izvajalca ter tudi med samim izvajanjem javnih naročil. Udeleženci usposabljanja bodo med drugim izvedeli tudi:

  • kdaj se lahko uporabi ZJNPOV?
  • kakšne novosti prinašata zadnji noveli ZJN-2 in ZJNVETPS-2?
  • katere spremembe pogodbe so v praksi dopustne in katere predstavljajo bistveno spremembo (ter kot take niso dopustne)

Udeleženci lahko svoja morebitna vprašanja, vezana na predmet usposabljanja, pošljejo tudi vnaprej na mail izobrazevanje@javne-finance.si, odgovore pa bodo dobili na samem usposabljanju.

Komu je seminar namenjen: – naročnikom, ki so zavezani k oddaji javnih naročil po ZJN, ZJNVETPS, ZJNPOV – ponudnikom, ki kandidirajo za pridobitev javnih naročil

PROGRAM:

8:30- 8:45 Registracija udeležencev

8:45- 9:30 Bistvene značilnosti ZJNPOV

9:30 – 11:10 Novosti, ki jih prinaša novela ZJN-2D

11:10 – 11:30 Odmor

11:30 – 12:15 Najpomembnejše spremembe ZJNVETPS

12:15 – 13:00 Dopustne spremembe pogodb o izvedbi javnega naročila

13:00 – 13:30 Razprava in odgovori na vprašanja udeležencev

3. NOVOSTI V POSTOPKIH JAVNEGA NAROČANJA

PREDAVATELJI:

  • Maja Kokovič, Sektor za javno-zasebno partnerstvo in sistem JN, Ministrstvo za finance RS
  • Miriam Ravnikar Šurk, predsednica Državne revizijske komisije
  • dr. Aleksij Mužina, Odvetniška pisarna Mužina in partnerji d.o.o.

KOMU JE UPSPOSABLJANJE NAMENJENO:

  • naročnikom, ki so zavezani k oddaji javnih naročil po ZJN in ZJNVETPS,
  • ponudnikom, ki kandidirajo za pridobitev javnih naročil

VSEBINA USPOSABLJANJA:

Na področju javnega naročanja bo tudi leto 2012 minilo v znamenju novosti. Komisija ES je že 30. novembra 2011 sprejela Uredbo št. 1251/2011, s katero je določila nove (nekoliko višje) mejne vrednosti za uporabo direktiv s področja javnih naročil, ki je začela veljati 1.1.2012 in se neposredno uporablja v vseh državah članicah. V pripravi sta tudi predloga dveh direktiv, ki naj bi postopke javnega naročanja občutno poenostavili, pa tudi Sodišče EU je v zadnjem času sprejelo kar nekaj zanimivih odločitev, ki imajo oz. bi lahko imele tudi neposreden vpliv na izvajaje slovenske zakonodaje, ki ureja javna naročila. Julija 2012 bo minilo tudi eno leto od uveljavitve zakona, ki ureja pravno varstvo v postopkih javnega naročanja (ZPVPJN). Le ta je po eni strani že pokazal na določene pomanjkljivosti, po drugi strani pa se je na Državni revizijski komisiji tudi že izoblikovala praksa, ki definira izvajanje posameznih zakonskih določb. Medtem, ko na konkretna pravila v zvezi s strokovnimi izpiti še čakamo, pa je Vlada RS izdala Uredbo o zelenem javnem naročanju (Uradni list št. 102/11), ki se začne uporabljati 12. 3. 2011 in ureja oz. določa način vključevanja okoljskih zahtev v postopke javnega naročanja. Udeleženci usposabljanja se bodo med drugim na preprost in enostaven način seznanili z vsebino sodne prakse EU, prakse Državne revizijske komisije ter že omenjene Uredbe. Poleg tega bodo izvedeli tudi naslednje:

  • V katerih primerih je uporaba Uredbe o zelenem javnem naročanju obvezna?
  • Kaj je novega v zvezi s strokovnimi izpiti iz javnega naročanja?
  • Kako v praksi izvajati tako imenovana in-house naročila, ki jih ureja 8. točka 17. člena ZJN oz. 6. točka 19. člena ZJNVETSP?
  • Katere so najpogostejše napake, ki jih v predrevizijskem postopku delajo naročniki?
  • Katere so najpogostejše napake, ki jih v postopku uveljavljanja pravnega varstva delajo ponudniki?
  • Katere podzakonske akte in spremembe predpisov s področja javnih naročil lahko pričakujemo v letu 2012?

Udeleženci usposabljanja lahko svoja vprašanja posredujejo vnaprej na elektronski naslov:izobrazevanje@javne-finance.si.

P R O G R A M

08:30 – 08:45 REGISTRACIJA UDELEŽENCEV IN UVODNI NAGOVOR 8:45 – 10:45 Maja Kokovič

  • PREDSTAVITEV UREDBE O ZELENEM JAVNEM NAROČANJU
  • APLIKACIJA UREDBE V RAZPISNE DOKUMENTACIJE
  • POTREBNE IN PRIČAKOVANE SPREMEMBE ZAKONODAJE
  • PRIČAKOVANI PODZAKONSKI AKTI S PODROČJA ZJN OZ. ZJNVETSP

10:45 – 11:00 ODMOR 11:00 – 13:00 Miriam Ravnikar Šurk

  • NOVE MEJNE VREDNOSTI IN DRUGE AKTUALNE NOVOSTI NA RAVNI EU
  • TEMELJNE RAZLAGALNE ODLOČITVE Dkom GLEDE IZVAJANJA ZPVPJN
  • NAJPOGOSTEJŠE NAPAKE NAROČNIKOV V PREDREVIZIJSKEM POSTOPKU
  • IZVAJANJE PREKRŠKOVNIH DOLOČB PO ZPVPJN V PRAKSI

13:00 – 13:15 ODMOR 13:15 – 15:00 doc. dr. Aleksij Mužina

  • NEKATERE ZANIMIVEJŠE ODLOČITVE SODIŠČA EU IN SKLICEVANJE VLAGATELJEV ZAHTEVKA NA SODNO PRAKSO SODIŠČA EU
  • IZVAJANJE IN-HOUSE NAROČIL PO ZJN-2C OZ. ZJNVETPS-2C
  • DOKUMENT EVROPSKE KOMISIJE O UPORABI PRAVA EU O IN-HOUSE JAVNEM NAROČANJU, Z DNE 4.10.2011
  • PREDLOG DIREKTIVE O KONCESIJAH PO PRAVU EU Z DNE 20.12.2011

KOTIZACIJA IN ODJAVE

Kotizacija za posameznega udeleženca znaša 160 € + DDV po stopnji 20%. Pri udeležbi dveh udeležencev:150 € + DDV po stopnji 20%. Pri udeležbi treh udeležencev: 130 € + DDV po stopnji 20%.

Pisne odjave upoštevamo 5 dni pred izvedbo.

V primeru nepravočasne odjave zaračunamo 50% kotizacijo.

V primeru neudeležbe brez odjave kotizacijo zaračunamo v celoti.

4. PRAVNO VARSTVO V POSTOPKIH JAVNEGA NAROČANJA PO NOVEM

PREDAVATELJI:

  • Miriam Ravnikar Šurk, predsednica Državne revizijske komisije
  • dr. Aleksij Mužina, Odvetniška pisarna Mužina in partnerji d.o.o.
  • Aleksander Petrovčič, svetovalec predsednika Računskega sodišča

KOMU JE SEMINAR NAMENJEN:

  • Naročnikom po ZJN in naročnikom po ZJNVETPS
  • Ponudnikom
  • Vlagateljem revizijskih zahtevkov
  • Članom strokovnih komisij
  • Članom nadzornih odborov

VSEBINA USPOSABLJANJA:

V Uradnem listu RS št. 43/2011, z dne 3.6.2011, je bil objavljen dolgo napovedani in težko pričakovani Zakon o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (ZPVPJN), ki bo s 3. julijem 2011 v celoti nadomestil dosedanji Zakon o reviziji postopkov javnega naročanja (ZRPJN). Gre za enega najpomembnejših predpisov, ki posegajo na trg javnih naročil. V posameznih delih povsem na novo ureja pravice, obveznosti in pravno varstvo tako ponudnikov kot tudi naročnikov. Posega tudi v delo in sestavo Državne revizijske komisije, ki pa še naprej ostaja prekrškovni organ za ugotavljanje kršitev ZJN, ZJNVETPS in posameznih določb ZPVPJN. Predavatelji bodo na enostaven in razumljiv način predstavili zakon in hkrati udeležence usposabljanja opozorili na tiste določbe, ki so bistvene za učinkovito pravno varstvo . Udeleženci usposabljanja bodo med drugim dobili odgovore na naslednja vprašanja: – Zakaj je bilo potrebno sprejeti nov zakon? – V čem se obstoječe rešitve razlikujejo od dosedanjih? – Ali še vedno veljajo 10-dnevni roki za vložitev zahtevka? – Kakšna je višina taks v revizijskih postopkih, pričetih po 3.7.2011? – Ali se ponovno uvaja tako imenovana kazenska taksa? – Kakšne so posledice vloženega zahtevka za revizijo? – V katerih primerih bo ponudnik lahko uveljavljal sodno varstvo? Udeleženci usposabljanja lahko svoja vprašanja posredujejo vnaprej na elektronski naslov:izobrazevanje@javne-finance.si .

P R O G R A M

08:45 – 09:00 REGISTRACIJA UDELEŽENCEV IN UVODNI NAGOVOR 9:00 – 10:40 Aleksander Petrovčič, svetovalec predsednika Računskega sodišča RS

  • Predmet urejanja zakona in temeljna načela (1.-13. člen ZPVPJN)
  • Skupne določbev v predrevizijskem in revizijskem postopku (14.-23. člen ZPVPJN)
  • Predrevizijski postopek (24.-29. člen ZPVPJN)

10:40 – 11:00 ODMOR 11:00 – 12:40 Miriam Ravnikar Šurk, predsednica Državne revizijske komisije

  • Revizijski postopek (30.-41. člen ZPVPJN)
  • Postopek s pritožbo (50.-55. člen ZPVPJN)
  • Delo, naloge in pristojnosti Državne revizijske komisije (60.-69. člen ter 76. do 80. člen ZPVPJN)

12:40 – 13:00 ODMOR 13:00 – 14:40 dr. Aleksij Mužina, odvetnik, Odvetniška pisarna Mužina in partnerji, d.o.o.

  • Sodno varstvo (42.-49. člen ZPVPJN)
  • Stroški revizijskega postopka (70.-75. člen ZPVPJN)
  • Prehodno obdobje (81. – 87. člen ZPVPJN)

14:40 – 15:00 RAZPRAVA IN ZAKLJUČEK POSVETA Cena usposabljanja: Kotizacija za posameznega udeleženca znaša 180 € + DDV. Pri udeležbi dveh udeležencev:165 € + DDV ali tretji udeleženec brezplačno. Pri udeležbi treh udeležencev: 150 € + DDV ali do dva udeleženca brezplačno. Plačilo:Proračunski uporabniki: 30 dni od prejema računa, račun izdamo po opravljeni storitvi. Vsi ostali: do dneva izvedbe usposabljanja.

5. NOVOSTI V POSTOPKIH JAVNEGA NAROČANJA (Novela ZJN-2C)

PREDAVATELJI:

  • dr. Aleksij Mužina, odvetnik, Odvetniška pisarna Mužina in partnerji d.o.o.
  • Maja Koković, Sektor za javna naročila, Ministrstvo za finance
  • Miriam Ravnikar Šurk, predsednica Državne revizijske

KOMU JE USPOSABLJANJE NAMENJENO:

  • naročnikom
  • ponudnikom
  • članom nadzornih odborov
  • notranjim revizorjem

VSEBINA USPOSABLJANJA:

11. aprila 2010 se je uveljavila novela ZJN-2b, ki pa se ni obdržala dolgo. S 30.3.2011 se zakon, ki ureja javno naročanje, ponovno spreminja. V Uradnem listu št. 18/2011 je bila namreč objavljena novela zakona o javnem naročanju ZJN-2c, v pripravi pa je tudi že novela ZJNVETPS-2c, kjer se nam obetajo identične spremembe. Poseg zakonodajalca v sistem javnih naročil v okviru tokratnih sprememb sicer ni bil tako korenit kot z novelo ZJN-2b, vendarle pa tudi ta novela neposredno posega v več kot tretjino vseh členov. Spremembe se med drugim nanašajo na področje podizvajalcev, obdobje mirovanja, vključevanja projektantov, odločanje o (ne)oddaji javnega naročila in t.i. in-house naročila. Spreminjajo se tudi prekrškovne določbe in obvezni pogoji, ki jih morajo izpolnjevati ponudniki, če želijo sodelovati v postopkih javnega naročanja, naročniki pa bodo po novem imeli tudi možnost, da do pravnomočnosti odločitve o oddaji naročila svojo odločitev še spremenijo. Predavatelji bodo udeležence opozorili na spremembe, ki jih v sistem javnega naročanja vnaša sprememba ZJN-2c. Udeleženci bodo izvedeli razloge za posamezne spremembe, predvsem pa se bodo seznanili s tem, kako te spremembe vplivajo na pravni položaj naročnikov, ponudnikov, izvajalcev, podizvajalcev in podpodizvajalcev. Udeleženci usposabljanja lahko svoja konkretna vprašanja posredujejo vnaprej po mailuizobrazevanje@javne-finance.si.

P R O G R A M

09:00 – 09:15 REGISTRACIJA UDELEŽENCEV IN UVODNI NAGOVOR 9.15 – 10.45: Dr. Aleksij Mužina REFORMA SISTEMA JAVEGA NAROČANJA IN PRAVNEGA VARSTVA

  • aktualni problemi v postopkih javnega naročanja
  • sistemske spremembe, ki jih prinaša novela ZJN-2c
  • kaj lahko pričakujemo od novega zakona, ki bo urejal pravnem varstvo v postopkih javnega naročanja

10:45 – 11:00 Odmor 11:00 – 13:00 Maja Koković PREDSTAVITEV NOVELE ZJN-2C

  • razlogi za spremembo ZJN
  • novosti: predstavitev posameznih sprememb
  • celovit pregled razmerja med izvajalci, podizvajalci in podpodizvajalci po novem

13:00 – 13:15 Odmor 13.15 – 14.30: Miriam Ravnikar – Šurk VPLIV NOVELE ZJN-2C NA PRAVNI POLOŽAJ UDELEŽENCEV V POSTOPKIH JN

  • vpliv novele na pravno varstvo ponudnikov in naročnikov
  • sankcioniranje udeležencev v postopkih JN – predstavitev prekrškovnih določb po novem
  • ugotavljanje in izrekanje prekrškov v postopkih javnega naročanja

Cena usposabljanja znaša: 190,00 € + DDVna udeleženca.

  • Pri udeležbi treh udeležencev znaša cena 150 € + DDV na udeleženca.
  • Rok plačila za osebe zasebnega prava, razen proračunski uporabniki: do dneva izvedbe usposabljanja
  • Rok plačila za osebe javnega prava: najkasneje 30. dan po izstavitvi računa, račun pošljemo po končanem usposabljanju.

6. INVESTICIJE V JAVNEM SEKTORJU

PREDAVATELJI:

  • mag. Urška Ilič Vidergar, vodja pravne službe, Računsko sodišče RS
  • mag. Metka Cerar, preizkušena državna revizorka, IJFP
  • dr. Aleksij Mužina, Odvetniška pisarna Mužina in partnerji d.o.o.
  • mag. Mojca Planinšek, vrhovna državna revizorka, Računsko sodišče RS

KOMU JE USPOSABLJANJE NAMENJENO:

  • predstojnikom in odgovornim osebam investitorjev
  • vodjem finančnih služb proračunskih uporabnikov
  • podjetjem, ki kot izvajalci ali podizvajalci vodijo investicije
  • članom nadzornih odborov in notranjim revizorjem

VSEBINA USPOSABLJANJA:

Pri načrtovanju, pripravi in izvedbi investicije morajo biti osebe javnega prava še posebej pozorne na to, da na račun zadovoljevanja javnih interesov in načela gospodarnosti ne prekršijo katerega od sistemskih predpisov ter posledično načela zakonitosti. Izvedba vsake investicije se namreč navezuje na določbe zakona, ki ureja javna naročila ali javno zasebno partnerstvo, ob tem pa še na zakon, ki ureja javne finance. Eden od pomembnejših predpisov, ki se povezuje z izvedbo investicij je Zakon o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (ZSPDSLS), ki je stopil v veljavo 17.11.2010. Predavatelji bodo udeležence na enostaven in jasen način opozorili na izbrane določbe in ravnanja, ki so pomembna ob izvedbi posamezne investicije.

Udeleženci usposabljanja bodo med drugim dobili odgovore na naslednja vprašanja:

  • Kaj nam prinaša zadnja novela ZJN-2c oz. ZJNVETPS-2c?
  • Katere bistvene spremembe prinaša novi ZSPDSLS?
  • Kako ravnati v primeru, ko gre izbrani izvajalec v stečaj?
  • Katere so najpogostejše napake pri načrtovanju in pri izvedbi investicij?
  • Kdaj je javno zasebno partnerstvo primernejše od klasičnega javnega naročila?
  • Ali je v primeru investicij dopustno dogovarjati plačilne roke, daljše od 30 dni?
  • Ali obročno odplačevanje investicije lahko pomeni prikrito zadolževanje?

Udeleženci usposabljanja lahko svoja konkretna vprašanja posredujejo vnaprej po mailuizobrazevanje@javne-finance.si.

P R O G R A M

09:00 – 09:15 REGISTRACIJA UDELEŽENCEV IN UVODNI NAGOVOR 9:15 – 10:25 INVESTICIJE Z VIDIKA ZAKONA, KI UREJA RAVNANJE S STVARNIM PREMOŽENJEM (mag. Urška Ilič Vidergar)

  • načrtovanje investicij ter urejanje razmerij med lastniki, upravljavci in izvajalci
  • pridobivanje stvarnega premoženja za potrebe investicije
  • odsvojitve stvarnega premoženjem v povezavi z investicijo
  • najpogostejše napake pri izvedbi in načrtovanju investicij z vidika ZSPDSLS

10:25 – 11:40 INVESTICIJE Z VIDIKA PREDPISOV, KI UREJAJO JAVNO NAROČANJE (mag. Metka Cerar)

  • izbira ustreznega postopka javnega naročanja
  • kaj naj prinaša zadnja novela ZJN-2C oz ZJNVETPS-2C
  • vloga in pomen Javne agencije za javno naročanje
  • najpogostejše napake pri izvedbi in načrtovanju investicij z vidika javnih naročil

11:40 – 12:00 ODMOR 12:00 – 13:30 INVESTICIJE Z VIDIKA JAVNO ZASEBNEGA PARTNERSTVA (dr. Aleksij Mužina)

  • različne oblike javno – zasebnega partnerstva
  • koncesije gradenj in koncesije storitev
  • vključitev stavbne pravice in/ali koncesije v investicijo
  • najpogostejše napake pri izvedbi in načrtovanju investicij z vidika ZJZP

13:30 – 14:45 IZVEDBA INVESTICIJ Z VIDIKA JAVNO FINANČNIH PREDPISOV (mag. Mojca Planinšek)

  • vključevanje zasebnih sredstev v javne investicije
  • posebnosti investicij, v katerih se občina pojavlja kot (so)investitor
  • obročna odplačila investicij in prekrita zadolžitev
  • najpogostejše napake z vidika javno finančnih predpisov

14:45 – 15:00 RAZPRAVA IN ZAKLJUČEK POSVETA Cena usposabljanja znaša:160,00 € + DDV na udeleženca. Pri udeležbi treh ali več udeležencev priznamo 25 % popust. Udeležencem usposabljanja z dne 17.11.2010 ali 18.01.2011priznamo 50 % popust. Popusti se ne seštevajo. Rok plačila: – osebe zasebnega prava: do dneva izvedbe usposabljanja – osebe javnega prava: 30 dni po izstavitvi računa, račun pošljemo po končanem usposabljanju.

7. DELO NADZORNEGA ODBORA OBČINE – SPLOŠNO (vloga in poročanje)

Predavatelja:

  • MAG. MOJCA PLANINŠEK, vrhovna državna revizorka, Računsko sodišče RS
  • MAG. JORG KRISTJAN PETROVIČ, vrhovni državni revizor, Računsko sodišče RS

Vsebina seminarja:

Nadzorni odbor je najvišji organ nadzora javne porabe v občini. Članom nadzornega odbora je zato zaupana zahtevna naloga. Udeležencem usposabljanja bosta predavatelja predstavila umestitev nadzornega odbora med organe občine, opredelila njegove pristojnosti, naloge in postopek dela. Poudarek bo na pripravi programa dela, načinu dela ter o zagotavljanju materialnih pogojev za delo nadzornega odbora. Udeleženci se bodo seznanili tudi z obveznimi sestavinami poročila nadzornega odbora, ter z izvajanjem nadzora in njegovih učinkih. To usposabljanje je uvod v delo nadzornih odborov in je namenjeno pridobivanju temeljnih znanj, ki bodo skrajšala čas seznanjanja s funkcijo občinskih nadzornikov in omogočila uspešno ter učinkovito delo in sodelovanje z občinsko upravo oz. županom.

Komu je seminar namenjen:

Seminar je namenjen predsednikom in članom nadzornih odborov, pa tudi direktorjem občinskih uprav in drugim zaposlenim na občinah, ki se bodo pri delu srečevali z nadzornim odborom.

P R O G R A M:

15:15 – 15.30

  • registracija udeležencev
  • uvodni nagovor

15:30 – 16:30

  • razmejitev nalog posameznih organov občine
  • sestava in vloga nadzornega odbora
  • opredelitev pristojnosti in nalog nadzornega odbora

16:30 – 17:30

  • poslovnik nadzornega odbora
  • postopek izvedbe nadzora
  • sredstva in pogoji za delo

17:30 – 17:45

  • odmor

17:45 – 19:15

  • izvajanje nadzora in sodelovanje z občinsko upravo
  • obvezne sestavine poročila NO
  • učinek in rezultati izvedenega nadzora

19:15 – 19:30

  • odgovori na vprašanja
  • razprava
  • zaključek usposabljanja

8. DELO NADZORNEGA ODBORA OBČINE – zaključni račun in transferi

Predavatelja:

  • MAG. MOJCA PLANINŠEK, vrhovna državna revizorka, Računsko sodišče RS
  • MAG. JORG KRISTJAN PETROVIČ, vrhovni državni revizor, Računsko sodišče RS

Vsebina seminarja:

Nadzorni odbor kot najpomembnejši organ nadzora javne porabe v občini v okviru svoje pristojnosti opravlja nadzor nad razpolaganjem s premoženjem občine, nadzoruje namenskost in smotrnost porabe proračunskih sredstev in nadzoruje finančno poslovanje uporabnikov proračunskih sredstev. Za uspešno izvajanje nalog potrebujejo člani nadzornega odbora strokovna znanja o tem, kako v praksi izvesti pregled posameznih segmentov poslovanja. To usposabljanje je prvo od treh vsebinskih. Poseben poudarek bo na izvrševanju proračuna in sprejemu zaključnega računa proračuna občine. Obravnavali bomo tudi področje transferov, ki predstavljajo pomemben delež odhodkov občinskega proračuna ter izpostavili področja, kjer pri poslovanju občin Računsko sodišče RS največkrat odkriva napake in pomanjkljivosti. Za vsako vsebinsko področje bosta predavatelja najprej predstavila temeljne zakonske ureditve ter izpostavila ravnanja občinskih uprav, za katera Računsko sodišče ugotavlja največ napak in pomanjkljivosti. Na praktičnih primerih bo prikazano izvajanje nadzora ter predstavljeno, kako naj nadzorniki svoje ugotovitve zapišejo v poročila, da bo le-to skladno z zahtevami pravilnika, ki ureja področje poročanja nadzornih odborov.

Komu je seminar namenjen:

Seminar je namenjen predsednikom in članom nadzornih odborov, primeren pa je tudi za notranje revizorje ter tiste zaposlene v občinski upravi, ki bodo z nadzornim odborom sodelovali.

P R O G R A M

15:15 – 15.30 REGISTRACIJA UDELEŽENCEV in UVODNI NAGOVOR

15:30 – 16:15 NAJPOGOSTEJŠE NEPRAVILNOSTI PRI POSLOVANJU OBČIN

16:15 – 17:30 IZVEDBA NADZORA ZAKLJUČNEGA RAČUNA OBČINE

17:30 – 17:45 ODMOR

17:45 – 18:45 IZVEDBA NADZORA NAD DODELJEVANJEM TRANSFEROV

18:45 – 19:15 POROČANJE O OPRAVLJENEM NADZORU

19:15 – 19:30 RAZPRAVA, ODGOVORI NA VPRAŠANJA TER ZAKLJUČEK SEMINARJA

9. DELO NADZORNEGA ODBORA OBČINE – SPLOŠNO (vloga in poročanje)

Predavatelja:

  • MAG. MOJCA PLANINŠEK, vrhovna državna revizorka, Računsko sodišče RS
  • MAG. JORG KRISTJAN PETROVIČ, vrhovni državni revizor, Računsko sodišče RS

Vsebina seminarja:

Nadzorni odbor je najvišji organ nadzora javne porabe v občini. Članom nadzornega odbora je zato zaupana zahtevna naloga. Udeležencem usposabljanja bosta predavatelja predstavila umestitev nadzornega odbora med organe občine, opredelila njegove pristojnosti, naloge in postopek dela. Poudarek bo na pripravi programa dela, načinu dela ter o zagotavljanju materialnih pogojev za delo nadzornega odbora. Udeleženci se bodo seznanili tudi z obveznimi sestavinami poročila nadzornega odbora, ter z izvajanjem nadzora in njegovih učinkih. To usposabljanje je uvod v delo nadzornih odborov in je namenjeno pridobivanju temeljnih znanj, ki bodo skrajšala čas seznanjanja s funkcijo občinskih nadzornikov in omogočila uspešno ter učinkovito delo in sodelovanje z občinsko upravo oz. županom.

Komu je seminar namenjen:

Seminar je namenjen predsednikom in članom nadzornih odborov, pa tudi direktorjem občinskih uprav in drugim zaposlenim na občinah, ki se bodo pri delu srečevali z nadzornim odborom.

P R O G R A M:

15:15 – 15.30

  • registracija udeležencev
  • uvodni nagovor

15:30 – 16:30

  • razmejitev nalog posameznih organov občine
  • sestava in vloga nadzornega odbora
  • opredelitev pristojnosti in nalog nadzornega odbora

16:30 – 17:30

  • poslovnik nadzornega odbora
  • postopek izvedbe nadzora
  • sredstva in pogoji za delo

17:30 – 17:45

  • odmor

17:45 – 19:15

  • izvajanje nadzora in sodelovanje z občinsko upravo
  • obvezne sestavine poročila NO
  • učinek in rezultati izvedenega nadzora

19:15 – 19:30

  • odgovori na vprašanja
  • razprava
  • zaključek usposabljanja

10. DELO NADZORNEGA ODBORA OBČINE – zaključni račun in transferi

Predavatelja:

  • MAG. MOJCA PLANINŠEK, vrhovna državna revizorka, Računsko sodišče RS
  • MAG. JORG KRISTJAN PETROVIČ, vrhovni državni revizor, Računsko sodišče RS

Vsebina seminarja:

Nadzorni odbor kot najpomembnejši organ nadzora javne porabe v občini v okviru svoje pristojnosti opravlja nadzor nad razpolaganjem s premoženjem občine, nadzoruje namenskost in smotrnost porabe proračunskih sredstev in nadzoruje finančno poslovanje uporabnikov proračunskih sredstev. Za uspešno izvajanje nalog potrebujejo člani nadzornega odbora strokovna znanja o tem, kako v praksi izvesti pregled posameznih segmentov poslovanja. To usposabljanje je prvo od treh vsebinskih. Poseben poudarek bo na izvrševanju proračuna in sprejemu zaključnega računa proračuna občine. Obravnavali bomo tudi področje transferov, ki predstavljajo pomemben delež odhodkov občinskega proračuna ter izpostavili področja, kjer pri poslovanju občin Računsko sodišče RS največkrat odkriva napake in pomanjkljivosti. Za vsako vsebinsko področje bosta predavatelja najprej predstavila temeljne zakonske ureditve ter izpostavila ravnanja občinskih uprav, za katera Računsko sodišče ugotavlja največ napak in pomanjkljivosti. Na praktičnih primerih bo prikazano izvajanje nadzora ter predstavljeno, kako naj nadzorniki svoje ugotovitve zapišejo v poročila, da bo le-to skladno z zahtevami pravilnika, ki ureja področje poročanja nadzornih odborov.

Komu je seminar namenjen:

Seminar je namenjen predsednikom in članom nadzornih odborov, primeren pa je tudi za notranje revizorje ter tiste zaposlene v občinski upravi, ki bodo z nadzornim odborom sodelovali.

P R O G R A M

15:15 – 15.30 REGISTRACIJA UDELEŽENCEV in UVODNI NAGOVOR 15:30 – 16:15 NAJPOGOSTEJŠE NEPRAVILNOSTI PRI POSLOVANJU OBČIN 16:15 – 17:30 IZVEDBA NADZORA ZAKLJUČNEGA RAČUNA OBČINE 17:30 – 17:45 ODMOR 17:45 – 18:45 IZVEDBA NADZORA NAD DODELJEVANJEM TRANSFEROV18:45 – 19:15 POROČANJE O OPRAVLJENEM NADZORU 19:15 – 19:30 RAZPRAVA, ODGOVORI NA VPRAŠANJA TER ZAKLJUČEK SEMINARJA

11. DELO NADZORNEGA ODBORA OBČINE – premoženje, investicije in zadolževanje

Predavatelja:

  • MAG. MOJCA PLANINŠEK, vrhovna državna revizorka, Računsko sodišče RS
  • MAG. JORG KRISTJAN PETROVIČ, vrhovni državni revizor, Računsko sodišče RS

Vsebina seminarja:

Nadzorni odbor kot najpomembnejši organ nadzora javne porabe v občini v okviru svoje pristojnosti opravlja nadzor nad razpolaganjem s premoženjem občine, nadzoruje namenskost in smotrnost porabe proračunskih sredstev in nadzoruje finančno poslovanje uporabnikov proračunskih sredstev. Aktivna vloga nadzornega odbora ima lahko pomemben učinek na zakonitosti poslovanja občine in pravnih oseb javnega sektorja na ravni občine. Za uspešno izvajanje nalog potrebujejo člani nadzornega odbora strokovna znanja o tem, kako v praksi izvesti pregled posameznih segmentov poslovanja. To usposabljanje je drugo iz sklopa treh usposabljanj. Na njem bo predstavljena zakonodaja iz obravnavanega področja, predavatelja pa bosta udeležence opozorila na tiste določbe predpisov, na katere morajo biti nadzorniki še posebej pozorni. Na praktičnih primerih bo prikazano izvajanje nadzora nad premoženjem občine, nad občinskimi investicijami in nad zadolževanjem občine. Pojasnjeno bo, kje Računsko sodišče RS največkrat odkriva napake in pomanjkljivosti ter kako naj nadzorni odbor kar najbolje poda poročilo o izvedenem nadzoru.

Komu je seminar namenjen:

Usposabljanje je namenjeno članom nadzornih odborov, primerno pa je tudi za notranje revizorje ter zaposlene v občinski upravi, ki bodo z nadzornim odborom sodelovali.

P R O G R A M

15:15 – 15.30 REGISTRACIJA UDELEŽENCEV in UVODNI NAGOVOR 15:30 – 16:15 IZVEDBA NADZORA NAD INVESTICIJAMI OBČINE 16:15 – 17:15 IZVEDBA NADZORA NAD ZADOLŽEVANJEM OBČINE 17:15 – 17:30 ODMOR 17:30 – 18:30 IZVEDBA NADZORA NAD PREMOŽENJEM OBČINE 18:30 – 19:15POROČANJE O UGOTOVLJENIH POMANJKLJIVOSTIH 19:15 – 19:30 RAZPRAVA TER ZAKLJUČEK USPOSABLJANJA

12. DELO NADZORNEGA ODBORA OBČINE – plače in javna naročila

Predavatelji:

  • Mag. Mojca Planinšek, vrhovna državna revizorka, Računsko sodišče RS
  • Mag. Jorg Kristjan Petrovič, vrhovni državni revizor, Računsko sodišče RS
  • Mag. Urška Ilič Vidergar, vodja pravne službe, Računsko sodišče RS

Vsebina usposabljanja:

Nadzorni odbor kot najpomembnejši organ nadzora javne porabe v občini v okviru svoje pristojnosti opravlja nadzor nad razpolaganjem s premoženjem občine, nadzoruje namenskost in smotrnost porabe proračunskih sredstev in nadzoruje finančno poslovanje uporabnikov proračunskih sredstev. Aktivna vloga nadzornega odbora ima lahko pomemben učinek na zakonitosti poslovanja občine in pravnih oseb javnega sektorja na ravni občine. Za uspešno izvajanje nalog potrebujejo člani nadzornega odbora strokovna znanja o tem, kako v praksi izvesti pregled posameznih segmentov poslovanja. To usposabljanje je zadnje od skupno treh predvidenih usposabljanj članov nadzornih odborov. Na njem bo predstavljena zakonodaja iz obeh vsebinskih področij, na praktičnih primerih pa bo prikazano izvajanje nadzora nad segmentom plač in javnih naročil. Izpostavili bomo področja, kjer pri poslovanju občin Računsko sodišče RS največkrat odkriva napake in pomanjkljivosti ter članom nadzornih odborov pojasnili, kako ukrepati v primeru, ko gre za sume nezakonitega ali celo kaznivega ravnanja.

Komu je usposabljanje namenjeno:

Usposabljanje je namenjeno predsednikom in članom nadzornih odborov, primeren pa je tudi za notranje revizorje ter tiste zaposlene v občinski upravi, ki bodo z nadzornim odborom sodelovali.

P R O G R A M

15:15 – 15.30 REGISTRACIJA UDELEŽENCEV in UVODNI NAGOVOR 15:30 – 17:15 IZVEDBA NADZORA NAD PLAČAMI JAVNH USLUŽBENCEV IN PREJEMKI OBČINSKIH FUNKCIONARJEV 17:15 – 17:30 ODMOR17:30 – 18:30 IZVEDBA NADZORA NAD JAVNIMI NAROČILI 18:30 – 19:15 SODELOVANJE NADZORNEGA ODBORA ZA DRUGIMI DRŽAVNIMI ORGANI 19:15 – 19:30 RAZPRAVA TER ZAKLJUČEK USPOSABLJANJA

13. AKTUALNE TEME JAVNEGA NAROČANJA

PREDAVATELJI:

  • dr. Igor Šoltes, predsednik Računskega sodišča RS
  • mag. Bečir Kečanović, pomočnik predsednika Komisije za preprečevanje korupcije
  • Aleksander Petrovčič, svetovalec predsenika Računskega sodišča
  • Miriam Ravnikar Šurk, predsednica Državne revizijske komisije
  • Kristina Kotnik Šumah, namestnica Informacijske pooblaščenke
  • Maja Koković, Sektor za javna naročila, Ministrstvo za finance

KOMU JE USPOSABLJANJE NAMENJENO:

  • osebam, odgovornim za javna naročila pri ponudnikih
  • osebam, odgovornim za javna naročila pri naročnikih
  • revizorjem in notranjim revizorjem
  • članom nadzornih odborov

VSEBINA USPOSABLJANJA:

Se tudi vi sprašujete:

  • Kdaj bo sprejet Zakon o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja in kako bo vplival

na pravni položaj ponudnikov in naročnikov?

  • Katera dejanja ponudnikov in naročnikov so lahko koruptivna in kakšna je ob tem vloga

načrta integritete, ki ga morajo imeti naročniki?

  • Katere podatke, vezane na izvedene postopke JN, morajo naročniki javljati KPK in katere

Ministrstvu za finance?

  • Kdaj bo z delom pričela Javna agencija za javno naročanje in kako bo vplivala na trg javnih

naročil?

  • Kateri deli ponudbe so javni in kaj lahko neizbrani ponudnik stori, če mu naročnik

pravočasno ne omogoči vpogleda v ponudbo izbranega ponudnika? Udeleženci usposabljanja lahko svoja konkretna vprašanja posredujejo vnaprej po mailu izobrazevanje@javne-finance.si

P R O G R A M :

08:30 – 08:45 REGISTRACIJA UDELEŽENCEV 08:45 – 09:00 UVODNI NAGOVOR (mag. Metka Cerar, mag. Margit Čampa) 9:00 – 9:45 VLOGA IN POMEN JAVNE AGENCIJE ZA JAVNO NAROČANJE (dr. Igor Šoltes)

  • naloge, pristojnosti in odgovornosti novoustanovljene agencije
  • na kakšen način bo agencija posegla na trg javnih naročil

9:45 – 10:45 JAVNA NAROČILA Z VIDIKA ZAKONA O INTEGRITETI IN PREPREČEVANJU KORUPCIJE (mag. Bečir Kečanović)

  • katera dejanja naročnika oz. ponudnikov so lahko koruptivna
  • javljanje podatkov o premoženjskem stanju odgovornih oseb (za javna naročila)
  • vloga, pomen in vsebina načrta integritete

10:45 – 11:00 ODMOR 11:00 – 12:00 PREDVIDENE SPREMEMBE NA PODROČJU PRAVNEGA VARSTVA (Aleksander Petrovčič)

  • razlogi za spremembo ZRPJN
  • vpliv predvidenih sprememb na pravni položaj ponudnikov in naročnikov

12:00 – 13:00 VPLIV NOVELE ZJN-2 NA PRAKSO IN DELO DRŽAVNE REVIZIJSKE KOMISIJE(Miriam Ravnikar Šurk)

  • prednosti in slabosti novele ZJN-2 z vidika pravnega varstva
  • vključevanje podizvajalcev in ugotavljanje prekrškov
  • kaj DKOM pričakuje od zakona o pravnem varstvu

13:00 – 13:15 ODMOR 13:15 – 14:15 (NE)JAVNOST PONUDBENE DOKUMENTACIJE (Kristina Kotnik Šumah)

  • kaj z vidika ZDIJZ ni in ne more biti poslovna skrivnost
  • stališče pooblaščenke do izvajanja 22. člena ZJN-2
  • predstavitev nekaterih pomembnejših odločitev

14:15 – 15:00 OBVEZNE OBJAVE IN POROČILA PO ZJN-2 OZ. PO ZJNVETPS (Maja Koković)

  • kdo, kdaj in kako mora oddati poročilo na podlagi določb 105.a člena ZJN-2
  • obveščanje Ministrstva za finance glede postopkov posameznih oddaj javnih naročil
  • obvezne in prostovoljne objave na portalu javnih naročil

14. VODENJE OBČINSKIH INVESTICIJ

PREDAVATELJI:

  • dr. Igor Šoltes, predsednik Računskega sodišča RS
  • mag. Mojca Planinšek, VDR, Računsko sodišče RS
  • dr. Aleksij Mužina, Odvetniška pisarna Mužina in partnerji d.o.o.
  • mag. Nataša Jeršič, članica Državne revizijske komisije
  • mag. Aleksander Kupljenik, Inštitut za javno finančno pravo
  • mag. Mojca Šteblaj, sekretarka, RS SVLR
  • mag. Metka Cerar, preizkušena državna revizorka, IJFP

KOMU JE USPOSABLJANJE NAMENJENO:

  • županom in podžupanom
  • tajnikom oz. direktorjem občinskih uprav
  • vodjem investicij v lokalnih skupnostih in javnih podjetjih
  • vodjem finančnih služb v lokalnih skupnostih in javnih podjetjih
  • notranjim revizorjem in članom nadzornih odborov občin

VSEBINA USPOSABLJANJA: Lokalne skupnosti so eden od pomembnih investitorjev in kreatorjev kvalitete bivanja občanov, ki se izkazuje preko vlaganj in investicij v nove šole, vrtce, medgeneracijske centre, javno razsvetljavo, cestno infrastrukturo, kanalizacije, vodovodna omrežja itd. Ob tem so lokalne skupnosti ves čas dolžne ravnati kot dober gospodar in hkrati spoštovati vse veljavne predpise. Na usposabljanju bodo udeleženci med drugim dobili odgovore na naslednja vprašanja:

  • kako naj občina kot investitor kar najbolje zaščiti svoje interese?
  • kje pridobiti vire za financiranje investicij?
  • kdaj je javno zasebno partnerstvo primernejše od klasičnega javnega naročila?
  • ali obročno odplačevanje investicije lahko pomeni prikrito zadolževanje?
  • kako presojati smotrnost odločitve o javno zasebnem partnerstvu?

Udeleženci usposabljanja lahko svoja konkretna vprašanja posredujejo vnaprej po mailuizobrazevanje@javne-finance.si

P R O G R A M

08.45 – 09.00 REGISTRACIJA UDELEŽENCEV IN UVODNI NAGOVOR (mag. Metka Cerar) 9:00 – 9:30 POTREBNE AKTIVNOSTI PRED IN MED IZVEDBO INVESTICIJE (dr. Igor Šoltes)

  • umestitev investicij v proračun in NRP
  • načrtovanje izvedbe in financiranja investicij
  • najpogostejše napake

9:30 – 10:00 UKREPI ZA ZAŠČITO INTERESOV INVESTITORJA – OBČINE (mag. Aleksander Kupljenik)

  • na kaj mora biti občina pozorna pri pripravi investicijske pogodbe
  • menica kot inštrument zavarovanja interesov investitorja
  • bančna garancija kot zavarovanje interesov investitorja

10:00 – 11.00 PRIDOBIVANJE SREDSTEV ZA FINANCIRANJE INVESTICIJ IZ EVROPSKIH SKLADOV (mag. Mojca Šteblaj)

  • splošno o nepovratnih evropskih sredstvih
  • spremljanje in prijavljanje na razpisana sofinanciranja s sredstvi EU
  • postopek od odobritve do nadzora nad izvedbo projektov

11:00 – 11:20 ODMOR 11:20 – 12:20 IZVEDBA INVESTICIJ PO ZJN IN PRAVNO VARSTVO PRED DKOM (mag. Nataša Jeršič)

  • izbira ustreznega postopka po ZJN-2 oz. ZJNVETPS-2
  • pristojnosti Državne revizijske komisije po ZJN in po ZJZP
  • zanimive odločitve Dkom, vezane na večje občinske investicije

12:20 – 13:20 INVESTICIJE, KI VKLJUČUJEJO PODELITEV STAVBNE PRAVICE ALI KONCESIJE(dr. Aleksij Mužina)

  • različne oblike javno – zasebnega partnerstva
  • vse o podeljevanju koncesij
  • primeri (ne)dopustne podelitve stavbne pravice

13:20 – 14:20 INVESTICIJSKI PROJEKTI – KAKO IZBRATI PRAVI NAČIN IZVEDBE (mag. Mojca Planinšek)

  • javno-zasebno partnersto ali klasično javno naročilo?
  • zadolžitev ali zasebna vlaganja?
  • razdelitev tveganj v primeru skupnih vlaganj

14:20 – 14:30 RAZPRAVA, ODGOVORI NA VPRAŠANJA

15. FINANCE IN DAVKI ZA POSLOVODSTVO

STROKOVNO USPOSABLJANJE ZA EKONOMISTE IN NEEKONOMISTE POSEBNOST: Usposabljanje poteka v skupinah najmanj 3 (treh) in največ 5 (petih) udeležencev. Usposabljanje obsega 50 šolskih ur in poteka 9 delovnih dni.PREDAVATELJI *:

  • Katarina Klemenčič, računovodkinja, vodja sekcije za računovodstvo
  • Mag. Aleksander Kupljenik, magister ekonomski znanosti, vodja sekcije za finance
  • Mag. Nataša Jeršič, magistrica davčnega prava in notranja revizorka
  • Mag. Metka Cerar, sodna izvedenka ekonomske stroke
  • Leo Friedl, višji davčni inšpektor

*Izvajalec si pridržuje pravico do zamenjave predavatelja! VSEBINA USPOSABLJANJA: Usposabljanje zajema devet vsebinsko zaključenih sklopov:

  • temelji poslovnih financ
  • vrste stroškov in obvladovanje stroškov
  • viri financiranja podjetja in naložbena politika podjetja
  • poslovanje podjetja v težavah (insolvenčni postopki, finančni vzvodi, prestrukturiranje)
  • osnove knjigovodstva in računovodstva
  • obravnava SRS s poudarkom na kazalnikih
  • branje in razumevanje računovodskih izkazov
  • obdavčitev fizičnih oseb (plače, materialni stroški, pogodbe o delu, delo študentov)
  • obdavčitev pravnih oseb (davek od dohodka pravnih oseb, DDV in davčna bilanca)

Komu je usposabljanje namenjeno:

  • vodstvenim delavcem, ki sprejemajo poslovne odločitve
  • direktorjem d.o.o.-jev in d.n.o.-jev
  • vsem, ki se odločajo za podjetništo

CENA IN POGOJI PLAČILA: Usposabljanje znaša: 2.500,00 € + DDV na udeleženca. Pri prijavi dveh udeležencev hkrati, priznamo 10 % popust na kotizacijo. Udeležencem, ki se bodo udeležili tudi usposabljanja PRAVO ZA POSLOVODSTVO priznamo 15 % popusta. Račun za kotizacijo bomo izdali po končanem usposabljanju. Za več informacij pokličite na 0590 477 99 ali nam pišete na elektonski naslov izobrazevanje@javne-finance.si

16. PRAVO ZA POSLOVODSTVO

STROKOVNO USPOSABLJANJE ZA NEPRAVNIKE POSEBNOST: Usposabljanje poteka v skupinah najmanj 3 (treh) in največ 5 (petih) udeležencev. Usposabljanje obsega 50 šolskih ur in poteka 10 delovnih dni.

PREDAVATELJI *:

  • Mag. Kristina Ožbolt, vrhovna sodnica
  • Mag. Branko Habjan, pravni svetovalec
  • Dr. Andrej Fatur, pravni svetovalec
  • Doc. dr. Aleksij Mužina, odvetnik
  • Dušan Kecman, odvetnik

*Izvajalec si pridržuje pravico do zamenjave predavatelja! VSEBINA USPOSABLJANJA: Usposabljanje zajema pet vsebinsko zaključenih sklopov:

  • civilnega prava
  • gospodarskega prava
  • delovnega prava
  • upravnega prava
  • kazenskega prava.

Komu je usposabljanje namenjeno:

  • vodstvenim delavcem, ki sprejemajo poslovne odločitve, sklepajo ali podpisujejo pogodbe
  • direktorjem d.o.o.-jev in d.n.o.-jev, ki nimajo pravne izobrazbe
  • vsem, ki se odločajo za podjetništo ali jih zanima pravno področje poslovanja gospodarskih družb

CENA IN POGOJI PLAČILA: Usposabljanje znaša: 1.500,00 € + DDV na udeleženca. Pri prijavi dveh udeležencev hkrati, priznamo 10 % popust na kotizacijo. Udeležencem, ki se bodo udeležili tudi usposabljanja FINANCE IN DAVKI ZA POSLOVODSTVO priznamo 15 % popusta. Kotizacijo je potrebno poravnati do pričetka usposabljanja. Račun za kotizacijo pošljemo po prejemu vaše prijave. Za več informacij pokličite na 0590 499 77 ali nam pišete na elektonski naslov izobrazevanje@javne-finance.si

17. Davčna šola I – OBDAVČITEV FIZIČNIH OSEB

V majhnih skupinah, to je največ 10 udeležencev, vam nudimo kvalitetna in konkretna strokovna usposabljanja s področja obdavčitve fizičnih oseb.

KOMU JE USPOSABLJANJE NAMENJENO: – samostojnim podjetnikom in tistim, ki razmišljajo, da bi to postali – državljanom, ki ustvarjajo prihodke na trgu – vsem neekonomistom, ki bodo pri svojem delu potrebovali ta znanja – vsem, ekonomistom, ki se z davki nikoli niso profesionalno ukvarjali – vsem, ki jih zanima področje davkov

VSEBINA DELAVNICE: V okviru te delavnice bomo udeležencem uvodomo predstavili obdavčitev fizičnih oseb v Republiki Sloveniji. Udeležencem bomo predstavili bistvene elemente vseh najpomembnješih zakonov, ki urejajo to področje ter udeležencem pojanili, ali si v okviru posameznega davka lahko “tik pred zdajci” znižajo znesek svojih davčnih obveznosti oz. v katerih primerih se splača registrirati s.p. kot dodatno dopolnilno dejavnost. Na enostaven in razumljiv način bomo na konkretnen primeru preverili, kaj pomenijo posamezne kategorije znotraj dohodninske napovedi in skupaj pregledali nabor vseh obrazcev, ki jih DURS predpisuje za fizične osebe.

TRAJANJE DELAVNICE: Delavnica poteka 6 šolskih ur. Možen je dopoldanski ali popoldanski termin.

LOKACIJA: Bivši WTC, Dunajska 156, Ljubljana.

CENA: Cena za posamezno usposabljanje znaša: 250,00 EUR + DDV. Svojim članom nudimo popust v višini od 5 % do 100 %. Fizičnim osebam omogočamo odplačilo v 10-ih zaporednih obrokih. Študentom, dijakom in upokojencem nudimo 10 % popust. Pri prijavi dveh udeležencev ali pri prijavi na dve usposabljanji priznamo 10 % popust. Pri prijavi treh udeležencev priznamo 25 % popust.

TRENUTNO ŽE SPREJEMAMO PRIJAVE ZA NASLEDNJE TERMINE: ZA PRIJAVO, VEČ INFORMACIJ IN PODROBNOSTI NAS LAHKO POKLIČETE NA 0590/49977 ALI POŠLJETE ELEKTRONSKO SPOROČILO NAIZOBRAZEVANJE@JAVNE.FINANCE.SI

18. Davčna šola II – OBDAVČITEV PRAVNIH OSEB

Za več informacij in termine v letošnjem letu nas lahko pokličete na 0590 499 77 ali nam pišete na elektonski naslovizobrazevanje@javne-finance.si